Désirée
Struijk
Femke
Veldhuizen
Lisette
Kraaijenhagen
Joost
Roede
Annick
van Arkel
Désirée Struijk
Co-founder
Désirée is een echte visionair, ze ziet ontwikkelingen en trends al ver van tevoren aankomen en kan er bevlogen over vertellen. Ze is een autoriteit op het gebied van zintuigenmarketing, klantbeleving, vitaal ondernemerschap en verandermanagement. Met haar (mensen) kennis en ervaring is ze een inspiratiebron voor velen. Ze zet mensen op scherp en zit boordevol ideeën en ambitieuze toekomstplannen.
website linkedinFemke Veldhuizen
Office Manager
Femke is een betrouwbare, gedreven en nauwkeurige professional met 15 jaar ervaring in een dynamische marketing omgeving. Zij heeft uitgebreide kennis over toegepaste geuroplossingen en een nuchtere en pure werk ethiek. Met oog voor detail zorgt zij voor de planning en structuur van projecten. Alle kanten van het proces worden daarbij realistisch belicht. Femke doet wat ze zegt en begeleidt met zorg de projecten van SmartNose.
website linkedinLisette Kraaijenhagen
Experience Consultant Senta
Met haar passie voor marketing en klantonderzoek legt Lisette de verbinding tussen klantverwachting en merkrelevantie. Met 15 jaar ervaring in de Experience Economy weet zij als geen ander hoe een merk optimaal gebruik moet maken van zijn zintuiglijke iconen om hiermee de consument te boeien en te binden. Haar creativiteit, doorzettingsvermogen en enthousiasme zorgen ervoor dat projecten het gewenste resultaat opleveren.
website linkedinJoost Roede
Business Innovator SenseWorld
Joost is een positieve en vooruitstrevende motivator. Hij heeft zichzelf als doel gesteld mensen en bedrijven te begeleiden in het realiseren van ambitieuze doelen door het gezamenlijk anderen creëren van synergie tussen persoonlijke ontwikkelingen, bedrijfsontwikkelingen en technologische ontwikkelingen. Dit doet hij vanuit zijn passie voor mensen, mensen die een doel nastreven, of het nu consumenten, ondernemers of medewerkers zijn.
Als Business Innovator richt hij zich op het behalen van een vitaal bedrijfsresultaat door het in kaart brengen van de toegevoegde waarde voor de klant en door te sturen op zowel omzet, data en traffic. De toegevoegde waarde wordt behaald door optimaal gebruik te maken van de mensen, de ruimte en de mogelijkheden van belevingstechnologieën, die, mits goed ingezet, gezamenlijk zorgen voor een betere klantbeleving en duurzame klantenbinding.
In 2012 heeft Joost de studie Design for Interaction afgerond aan de TU Delft, in combinatie met een specialisatie in Retail. Binnen deze master ligt de focus op de optimalisatie van interacties tussen mensen onderling en in relatie met producten en de omgeving.
website linkedinAnnick van Arkel
Junior projectmanager
Annick is de jongste telg aan de Senta belevingsboom. Tijdens haar studie Communicatie heeft ze veel onderzoek gedaan naar de verschillende invalshoeken voor klantonderzoek en klantbeleving. Bovenal is Annick is een professional en echte teamplayer, niet alleen binnen Senta maar ook in de verbinding van klanten en contacten binnen de diverse projecten. Contacten leggen en onderhouden is voor haar de drijfveer in haar werk. Ze is jong, werkt professioneel, is enthousiast, resultaatgericht, taakvolwassen en gedreven om het optimale voor de klant uit projecten te halen. Haar creativiteit, grote kennis en vaardigheden op het gebied van social media helpen haar hierbij. Kortom een prettig persoon om mee samen te werken.
website linkedin